N35

Ken je dat gevoel? Zo’n stemmetje in je hoofd die je op de meest onverwachte momenten aan het denken zet. Soms ’s nachts, soms overdag. Natuurlijk kun je het negeren, maar er is geen aan- en uitknop, dus je moet er toch een keer aan toegeven. Want, het knaagt aan je. Het stemmetje zegt dat je aan de vooravond staat van een belangrijke beslissing.

Nieuwe wegen verkennen

Soms kom je in het leven op een kruispunt te staan. Dat geldt voor privésituaties, maar zeker ook als ondernemer. Blijf je onverstoord rechtdoor rijden en wijk je dus niet af van de ingeslagen koers? Of durf je het aan om het avontuur aan te gaan en nieuwe wegen te verkennen? Met N35 heb ik duidelijk voor het laatste gekozen. De toevoeging ‘media’ blijft voor altijd een onderdeel van ons DNA, maar vanaf 1 april 2020 gaan we door het leven als N35 Creatief.

Het totale communicatievak

We zijn de eersten om het toe te geven. Na 11 jaar N35 Media is het geen schokkende naamswijziging. Wel past het veel beter bij ons. Natuurlijk schrijven we nog steeds stukkies voor de krant en geven we kranten en magazines uit. Maar we hebben de laatste jaren veel bijgeleerd. Met het huidige team van creatievelingen durf ik te stellen dat we het totale communicatievak beheersen. Zowel offline als online.

Een nieuwe naam en dan?

Als je dan kiest voor de naam N35 Creatief en je pretendeert verstand van communicatie te hebben, dan mag je qua lancering iets aparts verwachten. Zo kwamen op social media al verschillende teasers voorbij. En ook qua teamfoto moest er natuurlijk wel iets bijzonders komen. Zo togen we laat op de maandagavond met z’n zessen naar de N35. Onze vrienden van Rijkswaterstaat waren zo vriendelijk om de rijksweg speciaal voor ons af te sluiten. Zo kon celluloidkunstenaar Vincent Hartman van Studio VHF met een gerust hart op de grond liggen om z’n plaatjes te schieten. En Rijkswaterstaat greep het moment zelf aan om nog wat aan de weg te klooien. Mooi toch?

Nieuwe asfaltlaag

Met de fotosessie op de afgesloten rijksweg sluiten we een intensieve periode van ‘wegwerkzaamheden’ af. Het begon bijna een jaar geleden met een brainstormsessie. Online marketingspecialist Bianca van Felius van RUMR Marketing nam ons mee op een ontdekkingsreis. Om onze kwaliteiten nog beter voor het voetlicht te brengen. Dat leidde onder andere tot de nieuwe creatieve functietitels en onze uitgesproken trots op de regio. Het laatste vind je terug in de pay-off ‘Contentmakers uut Salland’. Eigenlijk kun je dus stellen dat we van een nieuwe asfaltlaag zijn voorzien…

In de startblokken

Je kunt je voorstellen dat we nu in de startblokken staan om voor jou aan de slag te gaan. Onze handen jeuken om te kijken waar de mogelijkheden liggen om voor jou goede content te creëren. Zoek je nog wat inspiratie? Ga dan eens met gepaste snelheid door onze nieuwe, uitgebreide en gevarieerde website www.n35.nl.

Martijn Jansman
Creatief geweten
N35 Creatief

De toevoeging ‘media’ blijft voor altijd een onderdeel van ons DNA, maar vanaf 1 april 2020 gaan we door het leven als N35 Creatief.

Geef een reactie