Wanneer trek jij je troefkaart? Nou, wanneer doe je dat? Gewoon nu! Trek de ‘N35 Creatief Van Wow naar How troefkaart’. Wie die troefkaarten speelt, heeft mooi een beslissend voordeel op de concurrentie. Ja, en dat moeten we natuurlijk even uitleggen.
Om je te helpen bij het ontwerpen van jouw logo heeft onze Fieke een set troefkaarten ontwikkeld, de N35 Creatief Van Wow naar How troefkaarten. Vaak heeft iemand onbewust al een gevoel voor een logo voor zijn of haar bedrijf, maar weet dat zelf eigenlijk niet. Soort verborgen inspiratie. Dat gevoel willen we met de kaarten naar de oppervlakte krijgen.
Nieuw logo of nieuwe huisstijl nodig?
Heb je een nieuw logo nodig? Dan komen de enthousiasmerende troefkaarten van N35 Creatief op tafel. Vijf kaarten met vormen, vijf kaarten met kleurencombinaties, en vijf kaarten met lettertypes. Vijftien kaarten ter inspiratie voor het ontwerp van een logo om creatief te worden uitgespeeld. De keuze van de kaarten in verschillende combinaties zeggen veel. Moet de vorm van een logo rond, organisch of stoer en hoekig zijn, kies je voor pastelkleuren of felle tinten, vind je een strakke letter passend of een lettertype met krullen en slingers?
De keuze brengt het gesprek op gang en laat het gevoel stromen. Bovendien gaat we natuurlijk met je in gesprek om het verhaal achter jouw bedrijf te horen. Het gevoel moet kloppen en vaak heeft een klant al een gevoel. Ja, echt, ook al denk je misschien van niet. Dan zijn de troefkaarten een geweldige hulp om de bezieling achter jouw bedrijf zichtbaar en bespreekbaar te maken.
Uitstraling en DNA van jouw bedrijf
Fieke bedacht de creatieve tool zodat de klant beter kan uitdrukken wat hij of zij wil. De kaarten geven richting. Je kunt samen brainstormen. Een nagelstudio zal andere kaarten kiezen dan een bouwbedrijf. Met de keuze van de kaarten krijgen we een beeld van jouw bedrijf. Bovendien zal jij als klant beter nadenken over uitstraling, interne kracht en DNA van jouw bedrijf. Met de keuze van de kaarten kan N35 Creatief verder met het ontwerpen van een logo of huisstijl.
Aanleiding voor het maken van de troefkaarten was, zoals vaker bij innovaties, de uitdaging om tot een product te komen dat precies aansluit bij jouw wensen. Iets wat exact past. Iets wat maatwerk is. Iets wat past bij de verwachting. De verwachting? Ja, de verwachting, want die is er namelijk vaak wel. Onuitgesproken. Een verwachting, een gevoel, een gedachte die een klant aan het begin van het traject niet of nauwelijks benoemt. Maar juist dát gevoel en díe verwachting, het is superinteressant voor N35 Creatief. Het is voor ons de achterliggende motivatie en onderliggend gevoel om tot maatwerk te komen.
Wil je voor jouw logo of huisstijl ook gebruikmaken van onze troefkaarten? Neem vooral contact met ons op!
Team N35 Creatief